Emojikkal kampányol a Katona

A Hírszínház után újabb kreatív ötletet találtak ki a Petőfi Sándor utcában.

A színház évadindító kampánya, a Történeteink az elsősorban üzenetküldő alkalmazásokból ismert piktogramokra épül: a néhány emojiból álló sorokban egy-egy futó előadás történetét mesélik el röviden.

emoji_mindenjo_web.jpg

A kampány különlegessége, hogy egyik megjelenését azok a pólók képezik, melyek szeptember 20-tól a Katona ajándékboltjában megvásárolhatók. A kampány így egyszerre népszerűsíti a társulat tagjait, az emojikkal hivatkozott előadásokat és magukat a megjelenített termékeket is.

A Történeteink kreatívjai közterületen, a Katonában, illetve nyomtatott és online sajtóban lesznek láthatók szeptemberben. A koncepció a Katonában házon belül készült, a fotókat az Orbital Strangers készítette, a grafikai megjelenést pedig Báthori Róbert jegyzi.

A Katona József Színház a tavalyi év legsikeresebb hirdetői márkáit díjazó M+ toplistán második helyezést ért el, Hírszínház kampánya pedig a legjobb kampánynak járó elismerést kapta.


Forrás: Katona József Színház

süti beállítások módosítása